maandag 4 juni 2012

New Arrival(s)!




Allemaal nieuwe binnenkomers, niet alleen ikzelf, met m'n nieuwe scrapwinkeltje,'t Scrap-Ateljeetje, maar ook allemaal heerlijke nieuwe spulletjes in m'n shoppie. Hier gaan je handen toch van jeuken! Ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!




                         



Prachtige paperblocks, stansen om verliefd op te worden (de huisjes zijn bij de groothandel zelfs al uitverkocht!) en geweldige vintage stempels. Dus als jullie me zoeken, ik ben aan het scrappen! Waar? nou gewoon, in m'n eigen ateljeetje in de bloemenwinkel van m'n zusje:
't Scrap-Ateljeetje
p/a Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes
Molenvaart 37
1761 AA Anna Paulowna
ma t/m do 09.00 tot 18.00
vrij 09.00 tot 20.30
zat 08.30 tot 17.00 
Ikzelf zal woensdag t/m zaterdag aanwezig zijn

Vanaf nu wil ik jullie hier op de hoogte houden van alle nieuwe spulletjes die binnenkomen, voorbeelden die ik maak en workshops die ik geef. 
Ik heb er zin in!

Lieve groetjes Elly



9 opmerkingen:

Fia zei

Hallo Elly..

Ook hier ga ik je volgen hoor....ik word erg hebberig van alle mooie spulletjes.
jammer dat je geen webshoppie heb.....veel succes in je ateljeetje..
hart,gr Fia

Unknown zei

Heel veel succes, Elly!
Groetjes Marion

Unknown zei

Wauw, dat ziet er veelbelovend uit zeg, ik kijk al uit naar je nieuwste creaties!
Veel succes met je winkeltje,
liefs, Sonja

paula zei

1 huisje gisteren beplakt (kon wel merken dat ik al 3 jaar niet meer geknipt en geplakt heb)
Heb je link in mijn lijst winkels gezet hoor ;-)
Tot de volgende keer en dat spreken we een keer af voor thee bij mij oke? groetjes Paula en alvast een fijn weekend

Esther zei

Su66 met je shoppie, hij ziet er nu al erg mooi uit, Groetjes Esther.

Pierelantijntjes zei

Geweldig Elly! Wat zal je ons weer inspireren! Komt er ook nog een internetshop?
liefs Ester

Jeanet zei

Ziet er al gaaf uit Elly , het zal zeker een succes worden als de voorbeelden van jou hand rollen !

Liefs Jeanet

Twa zei

Wat gezellig, je nieuwe blog! En als er wat nieuws is...... nou dan zie ik het wel haha.
Groetjesssss

paula zei

Elly ik heb je een mail gestuurd ,groetjes Paula