dinsdag 10 juli 2012

So Darn Cute!


Tja, vind ze gewoon zóóó schattig:

 Balletschoentjes...

 ... en wat dacht je van Roodkapje met haar mandje...

 ... en deze grote steampunk klokken zijn ook zo gaaf...


...Ah oui Paris, de stad van de liefde en de Eiffeltoren...

... eet smakelijk met dit ieniemienie bestekje...


... dit hertje is denk ik m'n favoriet...
Deze bedeltjes en nog veel meer zijn weer nieuw in m'n (web)shoppie: 't Scrap-Ateljeetje

Volgende keer hoop ik jullie m'n maritieme boekje te kunnen laten zien! Stay tuned!

Allemaal bedankt voor de vele felicitaties en bezoekjes aan m'n webwinkel, ik straal gewoon van al jullie lieve woorden!

Be Happy, Be Creative!

Lieve groetjes Elly

2 opmerkingen:

Maia zei

Oef ik ben wel heel ver achter weer!
Proficiat met je mooie scrap ateljeetje!
Wat een te schattige bedeltjes!
De kaartjes met kleine tags een paar posten terug zijn ook zo mooi!
Fijne avond
Groetjes Maia

Anneke zei

wow, ze zijn echt schattig zeg.
zo leuk om overal op te gebruiken.
ik kwam bij toeval op je blog en nog de beste wensen voor 2013.
groetjes van an