donderdag 5 juli 2012

Sweet Summer Cards And Exciting News!!!

Vandaag en gisteren een paar kaartjes gemaakt met het zomerse papier Sweet Summer van Marianne Design. Moet wel zeggen dat die knipvellen een aardig priegelwerkje zijn, maar ik vind het heerlijk om te knippen dus voor mij zeker geen straf. Alleen volgende keer toch maar eens kit gebruiken ipv 3-d tape, want dat was dus echt geen doen! Tja hieruit blijkt maar weer dat ik echt een groentje ben op het gebied van 3-d!

Vogelkooitje:



 Cupcakestandaard:



Butterflies:



 Fashion Chick: 


Gebruikt papier:




Daarnaast nog de craftables van Marianne Design en de nodige bloemetjes, kantjes en lintjes

(Alles verkrijgbaar in 't Scrap-Ateljeetje)


En dan nog spannend nieuws: Ik hoop zo spoedig mogelijk de deuren van mijn webwinkel te openen, er wordt hard aan gewerkt dus wordt vervolgd!!!


Be Happy, Be Creative!
Lieve groetjes Elly



8 opmerkingen:

Nadine zei

Hi Elly, dus toch een webwinkel, wat leuk! Kon je de grote hoeveelheid mails niet meer aan?

Je kaarten zien er smakelijk uit, het is niet mijn ding, maar ik vind het een knap staaltje knipwerk! Heb net zelf een kaartje gemaakt met het mooie Zweedse strand/marine papier uit je winkeltje. Volgt binnenkort op mijn blog :).

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat leuk!!! Een echte webwinkel!!!!
Nou ja...kon niet uitblijven, toch?
Je hebt zulke leuke dingen!!!
Dat willen mensen toch gewoon kunnen kopen???
Je kaarten zijn leuk!
Ik vind het kanp, hoor. Dat knipperij in die knipvellen is mij te moeilijk...Ben dan ookzo kippig als een oud omaatjes....Ha,ha...
Maar ik geniet van jouw mooie kaarten! Helemaal super...
Kan niet wachten tot je webshoppie open gaat!
Liefs en een knuffel, Jen.

little sweet things zei

Helemaal super Elly wat goed dat je toch doorzet om een webwinkel te beginnen!

Wat een priegel knipwerk zeg dat 3D knippen, niets voor mij. Ik ben begonnen met de huisjes stansen, dat ligt me beter;-)
Liefs, Sas

Willy's creations zei

Vind je kaartjes beeldig...inderdaad wat een priegelwerk.

Groetjes,Willy

Pierelantijntjes zei

Prachtige kaarten Elly!
En wat geweldig!!!! een webwinkel.
Heel veel succes en een fijn weekend, liefs Ester

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Elly
Super die plaatjes ,ben er echt weg van.

Liefs Riet.

Johanna zei

Heel erg schattig deze kaartjes! Die met het vogelkooitje vind ik heel mooi met al de bloemetjes!
Groetjes, Johanna

Je@net zei

Super schattige kaartjes, Elly.