zondag 9 september 2012

New Arrivals: Top 3

Er is deze week weer zo ontzettend veel moois binnen gekomen! Kijk maar eens mee!
So many lovely things arrived in my little shop this week! Take a look!

No. 1: Inkido Forever Santa & Coming Home For Christmas




Klik hier en hier voor de hele nieuwe collectie

No. 2:  Papermania Home For Christmas

De hele lijn is supergaaf, maar deze 2 produkten springen er voor mij uit. Hier is over nagedacht! De stempels passen precies op deze tags, die ook diezelfde vorm hebben. Kijk, dat vind ik dus nou gewoon leuk!

No. 3: Creativity Magazine
Dit tijdschrift heeft al een hele leuke prijs (slechts 4,50), maar er zit ook nog eens een hele schattige stempelsheet bij, waarvan de waarde al meer is dan dit tijdschrift. En dat in tijden van crisis!

Jullie merken wel, dat ik al helemaal in de mood voor kerst ben, en dat terwijl de mussen vandaag zo'n beetje dood van het dak vielen! Maar het is dan allemaal ook zo leuk, wil overal wel tegelijk aan beginnen. 
Nu ga ik eerst eens een uiltje knappen, jullie zullen van de week wel zien wat ik daar mee bedoel!(En nee, ik ga nu niet op tuk, hahaha!)

As you can see I'm totally in the mood for Christmas, and that on a warm Summerday like today! But I can't help it, I just love all these Christmassy things!

Be Happy, Be Creative!

Hugs,
Elly

Geen opmerkingen: