vrijdag 7 september 2012

Theme On Friday: Old Fashion(ed) and... Exciting News!!!

Oude mode, noem het ouderwets, ik ben er gek op! Jullie zagen van de week al de kaart voorbij komen en natuurlijk m'n shadowbox

Maar vandaag is er een boekje bij gekomen, ik was er op vakantie al aan begonnen, maar was er nog niet ver mee gekomen

Daarom van de week de basis afgemaakt, alle bladzijden zijn beplakt, nu nog invullen met oude foto's en lieve teksten


Ook bij dit boekje volop gebruik gemaakt van de stempels van Marianne Design, papier van Maja Design, 

 kant, seambinding en Fabric Flowers

Detail aan de ringband: een zilveren lijstje met cameo en een lief bedeltje van 2 tortelduifjes

Ik ben alvast begonnen met de binnenkant, het meisjes medaillon is ook te koop in m'n winkeltje (0,95), staat alleen nog niet in de webwinkel. Het is een houten lijstje met kopje in het rose, ik heb haar zwart geschilderd

Klein bundeltje "love-letters", bijeen gebonden met een mooi lint

Old fashioned??? Of toch weer helemaal van nu???

Exciting News: 
Sommigen van jullie hadden het inmiddels al gelezen op de site van Marianne Design, maar ik ben deze maand gevraagd om gast designer te zijn! Ben er helemaal van in de wolken! Werk zowiezo graag met haar produkten, maar dit is natuurlijk helemaal supergaaf!


Dit is m'n eerste bijdrage: een winterse kaart met de waanzinnig lieve schaatsjes-stans, verder een sneeuwster van vilt gestanst, stukjes paper tape gebruikt 

een heel lief bedeltje (komen nog binnen), Fabric Flowers en pompom band

verder alleen kraft en wit cardstock gebruikt, wat pareltjes, doilies, touw en een stukje van een oude doos.
Oh ja, ook nog een labeltje met een tekststempel.

Dus deze maand zullen jullie nog veel van de nieuwe produkten van Marianne Design tegen gaan komen op m'n blog. Ben al met een volgend kaartje bezig, maar dat zal weer in een héél ander stijl en kleurencombi zijn!

Fijn weekend allemaal!

Veel liefs,
Elly

12 opmerkingen:

Home sweet home zei

Wow!!!!!!This is an amazing work.
Love them all.
Stunning and lovely:):)

Hugs Merethe

Creanita60.blogspot.nl zei

ik vind je creaties werkelijk prachtig!

groetjes Anita

Boukje zei

Mooi al die wittinten! En wat leuk dat je Designer of the month mag zijn, je treft het met al die leuke spullen!
Groetjes Boukje.

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat een schitterend boek! Helemaal gaaf, joh! Enne...Gefeliciteerd met het gast-designer zijn bij Marianne! Hartstikke goed!
Leuke spullies ga je weer binnen krijgen!!
Ben ik blij, dat ik die leuke schaatsjes ook heb! Zooo leuk!!!
Fijn weekend en lieve groetjes, Jen.

Unknown zei

ooooooh,ik kijk hier mijn ogen uit hoor Elly,of dit nu oldfasion of wat dan ook is, i love it!
Heerlijk om te zien hoe jij kan toveren met stempels:)
Ik ben ook suuuuuperblij dat MD jou heeft gekozen om met de nieuwe produkten aan de slag te gaan ,dat is op je lijf geschreven hoor!
Ik begin zo een zin te krijgen in kerst:)
Fijn weekend,liefs,Sonja

Marjan zei

Supermooi gedaan Elly! Helemaal jouw stijl en weer boordevol prachtige details waar je naar blijft kijken. Leuk joh, dat je gevraagd werd, veel plezier daarmee!

Lovely Rivièra zei

Wauw Elly wat mooi! Echt bijzonder hoeveel details er inzitten. Je kan er uren naar kijken! Gefeliciteerd ook dat MD je gekozen heeft! Ben erg benieuwd naar verdere creaties.

Liefs,
Maïsha

Berlinde zei

Dit ziet er allemaal weer prachtig uit Elly, heel mooi gemaakt!
Gefeliciteerd ook dat je gastdesigner mag zijn bij MD, heel leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wowwww Elly,Wat een schitterend boekje en kaart heb je gemaakt.
Mooi is dat papier toch.
En dan al die details,kijk me ogen uit.

Liefs Riet.

Cindy at her Country Home zei

OOOHHHHH Elly, wat is dit MOOOOOIIIII! Wat een kunstenares ben je toch. Verliefd geworden op je bord met dat schattige rozenrand onderaan. Glimlach krijg ik hier met het zien van je boekjes, ja dit is zo jou! Nog steeds gebruik ik jouw prachtige notebook wat je eens voor mij had gemaakt en schrijf er weer mooie teksten in. Super geweldig vind ik dat je gast designer bent bij Marianne design, kan toch ook niet anders met het super scrap talent wat je hebt. Zo enig je kaart, ben al reuze benieuwd naar je volgende! Stuur je vandaag een warme zonnestraal met veel liefs toe nog even genieten in de zon, Cin xxx

José zei

Jeetje mina Elly ik kijk echt mijn ogen uit. WAT een kunstwerken zeg. Zoveel prachtige details en de lichte kleuren vind ik supermooi. GE-WEL-DIG gedaan!!!

Nadine zei

Je bent goed op dreef. Maar dat kan ook niet anders met zoveel mooie spulletjes om je heen. Ik had je werkstukken in het echt bewonderd, echt super mooi!

Ik ga snel weer aan de slag met mijn zelf brads maken set, super leuK!