zondag 30 december 2012

Christmas Cards

Ik kreeg zulke mooie zelfgemaakte kaartjes deze kerst, dat ik ze jullie niet wil onthouden!

I got so many lovely handmade Christmas cards this year, I want  to show them to you!

From left to right: Angelique, Sandra, Tante Corrie
In front: Els and Annemiek

From left to right: my mother in law, Nadine, Diana, Antoinette
In front: Ria


Zijn ze niet prachtig allemaal??? En weet je wat nou zo leuk is? De meeste spulletjes komen bij m'n Scrap-Ateljeetje vandaan! En daar ben ik dus best heel erg trots op! Fantastisch dat deze meiden hier zulke mooie dingen mee maken.

De laatste post van dit jaar, ik wens jullie allemaal een heerlijke jaarwisseling en hoop jullie natuurlijk allemaal weer terug te zien in het nieuwe jaar!

Liefs,
Elly 

17 opmerkingen:

Vera zei

Jij ook een heel fijn oud en vooral nieuw :) En hopelijk weer veel succes met je winkeltje en dat we maar mogen blijven genieten van je creaties!

Groetjes

Vera

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten zitten ertussen. De mijne zijn er dit jaar bij ingeschoten, tenminste die voor mezelf, ik dacht een behoorlijke voorraad te hebben maar heb alles verkocht in now-time, ook ik heb een suuuuuuuuuuperleuke winkel voor mijn scrabmateriaal, kan niet anders :)
Fijne jaarwisseling , tot in 2013,
liefs, Sonja

Annemiek zei

Leuk hoor Elly , ik voel me vereerd !!
Je hebt inderdaad prachtige kaarten gekregen , maar dat kan ook niet anders met al dat moois uit je winkeltje ;-)
Fijn jaarwisseling en tot volgend jaar ,
Groetjes Annemiek

Boukje zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
groetjes Boukje.

Berlinde zei

Hele mooi kaartjes heb je gekregen Elly!
Ik wens je een fijn eindejaar en een mooi en creatief 2013!
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Hele mooie kaarten !!!!!

Mariken zei

Dat ziet er zeker gezellig uit...post krijgen blijft superleuk!
Jij een hele fijne jaarwisseling en veel geluk, gezondheid en creativiteit in 2013!
Groetjes Mariken.

Anoniem zei

Dat annoniem was ik ( verkeerde toets ).
Ik wens je een goed uiteinde en veel geluk en gezondheid voor 2013.
Groetjes Sina .

Ellen zei

Wat gezellig dat je zo veel post hebt gekregen. En het is helemaal bijzonder dat de spullen voor die kaartjes uit jouw eigen scrapateljeetje komen. Ik wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
Groetjes, Ellen

hokje zei

Altijd leuk om een kaartje te ontvangen en helemaal leuk als iemand de tijd heeft genomen het zelf te maken.

Fijne jaarwisseling gewenst en voor 2013 veel geluk, gezondheid en creativiteit.

Lieve groet, Miranda

Eveline zei

Ik wens jou een heel goed en creatief 2013.
Fijne jaarwisseling.
Eveline.

Nadine zei

Leuk om ze zo te zien bij elkaar! Fijne jaarwisseling Elly en ik zie je vast snel weer in je winkeltje! Succes ook voor volgend jaar!

Unknown zei

Een hele mooie serie kaarten Elly, ze zien er prachtig uit! Fijne jaarwisseling en bedankt voor je gezellige bezoekjes aan m'n blog, lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

doris zei

"Happy New Year" liebe Elly!!

♥liche Grüße
Doris

Cornelie zei

Hoi!! Jij ook een prachtig, gezond nieuwjaar! Hou 't succes van je winkeltje vast!! Dit jaar kom ik vast met Nadine langs!!
Groetjes!!

Inge Groot zei

Wat een mooie kaarten heb je ontvangen, natuurlijk is het dan geweldig leuk om te zien dat deze kaarten met spulletjes uit jouw winkel zijn gemaakt :D

Een heel fijn, goed, gezond en succesvol 2013 gewenst Elly!

Anoniem zei

Where can I take a creative writing class in Chicago this summer?
[url=http://bonoes.webs.com/l bono es webs.com[/url]