dinsdag 11 december 2012

Some Old Christmas Projects

Nog even een paar gouwe ouwetjes gewoon om jullie te laten weten dat ik nog steeds leef, maar... druk, druk, druk, er moeten deadlines gehaald worden...
Just a few oldies to let you know I'm still alive, but... very very busy, deadlines have to be made...

                            


                                      

Een kijkkastje en een lay out gepubliceerd in het Scrapbook Magazine van vorig jaar 
A shadowbox and a lay out published in the Dutch Scrapbook Magazine last year

Ik ga weer aan de gang, see you!!!

Liefs,
Elly

10 opmerkingen:

Marjan zei

Supergaaf!

doris zei

Liebe Elly, dein Setzkasten und dein LO sind zauberhaft!!
Ich wünsche eine schöne Woche ...

Groetjes Doris

Unknown zei

Ja, eigenlijk zegt Marjan hier wel alles mee, want dat is het! Echt top met al die prachtige details!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Miranda V zei

Ik vind vooral je kastje echt héél leuk. Het kastje is zo geinig met alle mini poppetjes en erg mooi aangekleed het geheel!

Riet zei

Schitterend gedaan Elly.

Liefs Riet.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Elly..♥
Gohhh wat maak jijtoch mooie kaarten♥ ..was even alles doorsnuffelen♥☺ merk dat je het druk hebt.. tja een winkeltje♥ daar komt veel bij kijken maar ik weet dat je daar Heerlijk♥ GENIET♥..;
Fijn Weekend♫♥♫ Liefs Gaby..♥

Mariken zei

Hey Elly,
Wat heb je een superleuk scrapwinkeltje! Ellen en ik hebben genoten gisteren en vonden het hatstikke tof om iedereen 'live' te ontmoeten!En je blog is ook super, ik ga je volgen!
Fijne zondag en veel groetjes, Mariken ( zus van Loet )

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Ik kan me voorstellen hoe druk je het hebt!!! Het is weer een heerlijke tijd...Heerlijke sfeer, ook! Heel veel liefs, Jen.

Marja Rijnsburger zei

Hallo Elly, door het veranderen van je blog ben ik je eigenlijk een beetje uit het oog verloren.
Maar daar komt vanaf nu verandering in.
Ik wil je alvast fijne dagen toewensen en een liefdevol 2013.
Lieve groetjes,
Marja

Henriëtte zei

wow wat een geweldig kijkkastje en je layout ook super gedaan.

Groetjes Henriette