dinsdag 5 februari 2013

Marianne Design Projects

Een balletje kan soms grappig rollen! Nadat ik gastdesigner was geweest bij Marianne Design kreeg ik een mailtje van Marianne zelf of ik misschien wat wilde maken met vilt, met de nieuwste mallen en voor een heel nieuw op te zetten magazine: The Collection, inmiddels wel bekend bij jullie denk ik!

Jullie weten dat ik gek ben op vilt, dus daar hoefde ik niet lang over na te denken, natuurlijk wilde ik dat! Dus ik stanste vlindertjes, vlindertjes en nog eens vlindertjes....

Maakte deze slinger in brocante sfeertje, in wit met camel

Met lekker veel kantjes, lintjes en knoopjes...

Zoals ik 'em zelf graag zou zien hangen in m'n huisje!


Kijk eens: 

En daar staat hij dan in The Collection, samen met het sieradenhart dat ik ook oppimpte met vlindertjes en bloemetjes, in lekkere knalkleurtjes voor een echte meidenkamer!
Heb je The Collection nog niet? Bestel 'em dan gauw,slechts 1,95 voor 8 pagina's boordevol inspiratie! Natuurlijk staan er ook lekker veel voorbeeldkaartjes in!

Dus soms lijkt het wel of ik niet zoveel heb om te laten zien, maar dan wordt er achter de schermen toch hard gewerkt!


Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly



11 opmerkingen:

Miranda V zei

Leuk zeg! Zowel de brocante lichte slinger, als de fleurige vlinders. Extra leuk dat het ook in het boekje staat, mooie herinnering!

Marijke zei

Wat gaaf!! Mooi zeg de vlinderslinger! En dan ook nog in een boekje, geweldig!!
Groetjes, Marijke

Unknown zei

Wauw,wat is dit weer mooi gedaan, je bent toch de ideale ontwerper voor Marianne, dat heeft ze heel mooi gezien.Er gaat vast nog heel veel moois voorbijkomen :)
Ik kom snel bij je langs hoor, heb nog steeds mijn eigen laptop niet (terug naar de fabriek,zucht) en dan is het een crime om dingen te regelen:(
Liefs,Sonja

Ellen zei

Hier is zeker hard gewerkt! Ik vind jouw romantische versie prachtig, maar ook de fel gekleurde vlinders zijn gaaf.
Groetjes, Ellen

Boukje zei

Dat is zeker wel iets voor jou, de uiltjes in Marianne Doe waren ook al zo leuk!
Groetjes Boukje.

Margriet Tournier zei

Ooooh wat een eer om door Marianne gebeld te worden. Maar ik vind het niet raar hoor, je hebt maakt dan ook de prachtigste dingen en hebt een schitterende stijl!

Groetjes,
Margriet

Judith zei

Het is een eer om voor MD te mogen creƫren, maar Marianne heeft de eer om jouw mooie creaties als voorbeeld te kunnen gebruiken. Dubbel feest, dus!
Leuke vlinders allemaal!

Sabine zei

Mooie slinger zeg. Heel gaaf gemaakt. De fleurige sieradenhanger is ook super. Liefs Sabine

Vera zei

Heel tof zeg, gaaf hoor :)
Vind het niet zo gek dat marianne je heeft gevraagd :)

groetjes

vera

Chantal zei

Wauw Elly wat een eer voor je en wat super! Maar naar wat je maakt, is ook zoooo geweldig! Lieve groetjes, Chantal

hokje zei

Wat heb je dit mooi gemaakt en wat lijkt mij dat bijzonder om dan je creaties terug te zien in een tijdschrift.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda