maandag 25 februari 2013

Rosa Dotje Clothesline


Dit is echt zo'n projekt waar ik al zin in had nog voordat de spulletjes binnen waren! Heerlijk dat papier met al die kleurtjes en motiefjes en dan die kleertjes... vinden jullie ze niet schattig?!? Ik gebruikte de paperblocs van Rosa Dotje: Old Cotton en de Old Cotton Basics. Verder natuurlijk kantjes, knoopjes en pareltjes, van mooi fijn lint maakte ik ienienmienie strikjes


Het jurkje... 


Het broekje...


En natuurlijk het bloesje! En absoluut niet moeilijk, het is een kwestie van overnemen op het papier, uitknippen, opplakken (hier gebruik ik altijd deze lijm voor) en decoreren naar eigen believen. Ik heb het vrij eenvoudig gehouden, maar je kunt natuurlijk ook helemaal los gaan, laat je fantasie maar werken! Zie je ze al hangen, op een meidenkamer, babykamer, het toilet, in de woonkamer, slaapkamer, het halletje, de hobbykamer??? Tja,waar eigenlijk niet! 

En ik had natuurlijk nog ontzettend veel papier over dus ook maar even een kaartje gemaakt:


De kleertjes heb ik uit het dessinpapier geknipt en met 3d tape op de kaart geplakt. een stukje touw dient als waslijntje


De bijbehorende embellishments schilderde ik heel zacht rose en mooi oud blauw met hobbyverf 


De label-stans is van Noor! Design voor Joy! Crafts, net als de tekststempel, verder afgewerkt met een mooi roze lint en de nieuwe bloemetjes van Marianne Design (en die zijn móói kan ik jullie vertellen, wat een prachtige kleurtjes!)


Be happy, be creative!

Liefs,
Elly


10 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat heb je echt weer superleuk gemaakt !
Heel mooi papier trouwens ..

Groetjes Annemiek

Miranda V zei

Wat een eeeeenig waslijntje! Heel schattig. En jemig, die strikjes... KLEIN! Heel leuk gedaan!

Ellen zei

Wat ziet het er schattig uit! Je waslijn en kaartje zijn echt heel mooi.
Groetjes, Ellen

Marijke zei

Dit ziet er echt heel schattig uit!! Lief de kleertjes aan het lijntje.
Groetjes, Marijke

Maia zei

Oooo, dat ziet er allemaal erg schattig en lente achtig uit Elly!
Mooi papier en een super kaart met die waslijn met kleertjes!
Op naar de lente!
Groetjes Maia

Mariken zei

Wauw, dat ziet er lief uit!
Hoog "cute" gehalte, hartstikke leuk!
Groetjes Mariken xx

Grietje zei

Wat leuk Elly, dat ziet er heel mooi uit.... Ik heb de figuurtjes afgelopen weekend op de beurs in Hardenberg gekocht....

Prettige dag verder,
Groetjes Grietj

Unknown zei

Enig enig Elly! Wat een dotjes van kleertjes zijn dit, superleuk hoe je ze verwerkt hebt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Jolanda zei

ohh . .wat ziet dat er leuk uit . . .prachtig!!

Marieke zei

Wat mooi en superlief.
Lieve groet Marieke