zondag 19 mei 2013

Girl-on-a-Swing-Card

Nou, ik hoop niet dat jullie er al gek van worden, maar hier nog één kaartje met *dit* prachtige papier van Pion Design Vintage Garden! Het papier is nu al bijna uitverkocht, ben dus niet de enige die het zo mooi vind, gelukkig is er al een nieuwe zending onderweg.

Het meisje op de schommel is zo'n schatje, heb haar uitgeknipt en met 3-d foam op de kaart geplakt

Verder alleen maar wat labels, vlinders en tekst toegevoegd, alle randjes zijn weer bewerkt met *deze* distress ink

De binnenkant eenvoudig afgewerkt


Ik wens jullie hele fijne Pinksterdagen! Vandaag op route, oa op verjaardag bij schoonpaps, morgen de hele dag aan de knutsel want wil nog héél véél doen voor zondag de 26e, dan is de Fair aan de Dijk. Ik heb er reuze veel zin in, het workshopje dat ik wil gaan geven zit eindelijk in m'n hoofd nu nog uitwerken!
Mocht je iets uit m'n winkeltje willen hebben op die dag , dan kun je het natuurlijk ook even van tevoren aan me doorgeven zodat je zeker weet dat het voor je klaar ligt. 



Fijne zondagen allemaal!
Lieve groetjes,
Elly

11 opmerkingen:

Suzan zei

Vind het een prachtige kaart!!

Groetjes Suzan

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly, je bent niet bij te houden met je Pion kaarten, en nee je maak mij er niet gek mee. En je hebt prachtige kaartjes gemaakt! Het is ook geweldig papier en ik ga er vandaag ook mee aan de slag, maar eerst de tuin in want het onkruid schiet echt de grond uit. Ik hoop heel erg op mooi weer volgend weekend voor jullie, en als de regen niet met bakken uit de hemel komt, ben ik van de partij hoor! Fijne dagen en lieve groetjes van mij.

Trijntje zei

Wat prachtig Elly. IK krijg geen genoeg van dat mooie papier. Deze kaart is ook weer erg mooi gemaakt. Mijn laatste kaart heb ik ook met het mooie papier van pion gemaakt. Groeten Trijntje

Annemiek zei

Gewoon lekker doorgaan hoor , met je prachtige kaartjes !
Je bent een bron van inspiratie voor mij ( en vast voor velen met mij ) dus ik krijg er echt nooit genoeg van ...
Echt jammer dat ik de 26e niet aanwezig kan zijn , maar vakantie is ook niet verkeerd toch ?
Heel veel succes en plezier , ga duimen voor mooi weer voor jullie !
Groetjes , Annemiek

Anoniem zei

Prachtig Elly!
Dit papier blijft schitterend! Elk kaartje is weer anders! Heel mooi gedaan!
Groetjess Jacomijn

Elizabeth zei

Wat een prachtige kaart en ook de binnenkant mag er zijn! Ik vind het heel knap hoe je dit allemaal vorm geeft...

groet, Elizabeth

scrappy jen d zei

Nee, hoor! Hier krijgen we nooit genoeg van, ha, ha...
Leuk, dat je jullie dochter zo leuk op de kaart hebt verwerkt!
Lieve groet,
Jen.x

Nadine zei

Ik ben natuurlijk niet zo van de vintage, maar super leuk vind ik deze kaart! Heel lief! En ik snap dat heel veel klanten dit papier al hebben meegenomen, komt zeker ook door jouw voorbeelden!!!

Ik duik ook mijn hoek weer in voor de fair. Ik heb wel een giga voorraad, maar het is gewoon leuk haha!

VEel plezier!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Elly.

Liefs Riet.

Ellen zei

Lekker romantisch kaartje!
Groetjes, Ellen

Unknown zei

Ja en ik ben dan weer wel helemaal into vintage ha ha ha! Vind je knipwerk echt supermooi Elly, je kaart is met recht een plaatje te noemen! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl