vrijdag 19 juli 2013

Maja Design Sofiero: Look Mommy... - Lay Out

Voor deze lay out heb ik de ongelooflijk mooie nieuwe lijn van Maja Design, Sofiero, gebruikt

I used the unbelievable gorgeous new Maja Design collection, Sofiero, to create this lay out 

Het gaat over het prachtigste boeket van de wereld dat mijn dochtertje voor me plukte, ergens vorig jaar, ze maakte er zelf een bosje van en bond het samen met een mooi roze touw

It's all about the most gorgeous bouquet of the world my little girl picked me somewhere last year, she bundled it herself and tied it with a lovely pink rope 


Ik combineerde deze lijn met de Vintage Spring Basics, daar gebruikte ik het die cut vel van en het vel met de vlinders

I combined the papers with the Vintage Spring Collection, I used the die cut paper and the one with butterflies


Schattige kleine vlindertjes en een paar labeltjes in de hoek, de randpons is van Martha Stewart

Cute little butterflies and some tags in the corner, the border punch is from Martha Stewart

Voor de letters gebruikte ik een vel van de lijn Walking in the Forest

The characters are from the Walking in the Forest collection

In combinatie met een alfabet van Pion Design

In combination with a Pion Design alphabeth

Attentie:
Nog 2 dagen werken en dan... is de (web)winkel i.v.m. vakantie 2 weken gesloten!!! Bestellen kan natuurlijk altijd via de webwinkel, de orders zullen op volgorde van binnenkomst behandeld worden. Dinsdag 6 augustus ben ik er weer!

Lieve groetjes,
Elly


8 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat is dit weer mooi zeg ! Prachtige combinatie van allerlei mooie papiertjes...
En wat een lieve bos bloemen van je mooie dochter !
Ik wens jullie een hele fijne vakantie ..
Volgens mij hebben jullie de weergoden dit keer aan jullie kant .
Groetjes Annemiek

Alle mooie dingen zei

het ziet er weer prachtig uit....als altijd
Heel veel plezier in Belgie en ik hoop op mooi weer...want dan hebben wij het ook...
groetjes
Anita

Henriette zei

wauw!!! wat is dit weer mooi!! liefs Henriette xxx enne ik ga kijken of we morgen de winkel weer kunnen vinden en dan kunnen sjoppen...hihihihihihihhi.....

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly,
Het is weer veel te mooi papier, ook van je vorige post! En je hebt weer van die prachtige dingen gemaakt!
Volgende week kom ik in je winkel, want zien doet kopen hè, hihi.
Geniet ook tussendoor van het lekkere weer hoor! want wat is het eindelijk heerlijk, Je vest kan thuis blijven!!
Lieve groetjes van Gerie

Miranda V zei

Jij en mooie papiertjes zijn een geweldige combinatie. Heel mooi gedaan! Fijne vakantie!

Scraptastische hobby zei

Elly een hele fijne vakantie en bedankt voor het melden, ik dacht dat alleen je webwinkel gesloten was! Vond dat al raar, maar geniet er lekker van met je gezin en we zien elkaar weer na die tijd!
Liefs gerie

Kaatje zei

aaaaargh, je gaat op vakantie....wilde ik volgende week mijn bon komen besteden.....Nog maar even in de pocket houden en heeeeeeeel veel genieten en bijtanken!!!

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende creatie.
weer een mooi design papier van Md .
Geniet van jullie verlof.
Groetjes Doris