woensdag 10 juli 2013

More True Romance: Sweet Cards

*Dit* is nou zo'n papierlijn waar ik maar geen genoeg van kan krijgen, dus ook maar even 2 kaartjes gemaakt! Nog restjes genoeg over van de lay out van vorige keer

"Forever Love You"

De bloemetjes heb ik aangezet met een beetje witte verf zodat ze iets zachter van kleur werden

De pareltjes zijn gemaakt met *deze* parelpen, *deze* metalen corners waren van origine zilverkleurig, maar ik schilderde ze wit

 "Love"

Ook bij deze kaart bijna alleen maar gebruik gemaakt van het papier zelf, dus de vogeltjes en de vlindertjes zijn geknipt (uit *dit* vel)

*Deze*  sleutel heb ik wit geverfd, ook gewoon met *deze* hobbyverf, net als bij de metalen corners, en vast gezet met *deze* lijm

Zo, en dan is het nu tijd voor een bakkie thee, even doorwarmen! Ik heb het gewoon hardstikke koud! Zit hier met m'n wintervest aan, wat een verschil met het begin van de week! We mopperen maar niet, het is tenminste nog droog!

Lieve groetjes,
Elly

6 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een romantische kaartjes! Echt helemaal jouw stijl. Leuk dat je sommige dingen wit geverfd hebt.
Fijne avond, Ellen

Alle mooie dingen zei

ohh wat ontzettend schattig en die vogeltjes hartstikke leuk!
groetjes
Anita

Annemiek zei

Prachtig , echt supermooi !

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly, ik snap dat je hier nog geen genoeg van kon krijgen! Super mooi weer gedaan een creatief mensje ben je! Hier en daar een beetje witten, en weer leuke dingen op te zien, ik heb er inspiratie door gekregen! En het was vandaag een hele frisse dag, wel goed voor het huishouden, hihi. Maar het komt weer goed hoor! fijne avond en liefs van Gerie

Jolanda zei

Wat een prachtige kaarten . .Ik vind het papier ook super !!

Unknown zei

geweldig zeg wat een leuke kaartjes!
herlik romantisch en vintage..ik hou er we van:)
xox
linn