maandag 4 november 2013

Authentique - Joyous : 3 Christmas Cards

Zo, de Halloween is achter de rug! We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde avond, ook de make & take was een groot succes! Dusse... volgend jaar weer! Maar nu gaan we gewoon vrolijk op naar de kerst met deze 3 kaartjes, gemaakt met het prachtige papier Joyous van Authentique

Bij deze gebruikte ik één van m'n lievelings stempelsets, Bingo van Noor! Design, de knoopjes zijn van Dove Craft

En hier een ander favoriet stempelsetje, Christmas Around the World, van Marianne Design, gebruikt links bovenin, verder weer een paar knoopjes, touw en een stukje kant. Naast kraftkarton ook nog ribbelkarton gebruikt

Voor dit kaartje koos ik voor een wat sterker contrast, door gebruik te maken van zwart cardstock. Het Merry Christmas-lint is té leuk! Dat ga ik zeker nog vaker gebruiken!

Deze post is speciaal voor een aantal dames die deze kaartjes graag wilden maken, dus bij deze Mary, Ans + zus en Yvonne + vriendin!

Be Happy, Be Creative!

Lieve groetjes,
Elly

7 opmerkingen:

Mary zei

Dank je wel , moet eerst nog een trouwnkaartje maken en een verjaardags kaart , en dan aan de kerst , maar komt helemaal goed, Gr

Pierelantijntjes zei

prachtige kaartjes Elly. De shadowbox van de vorige post is ook geweldig!
fijne week, liefs Ester

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het alle 3 erg leuk gemaakte kaarten Elly, fijn dat de Halloween-avond zo geslaagd was, toch altijd leuk als je iets organiseert en het bevalt goed...fijne avond, lieve groetjes Miranda

doris zei

Alle 3 Karten sind wunderschön Elly!!

Groetjes
Doris

Marianne zei

Ziet er goed uit allemaal.
Liefs, Marianne

Nadine zei

Ik geloof dat ik al eens had gezegd dat ik dit super leuke kaartjes vind, maar nog een keer dan! hihi

Marjan zei

Gaaf zijn ze!! Als het allemaal loopt zoals we willen, ga ik ze zaterdag in het echie zien. In ieder jou en je winkeltje bezoeken, leuk!