woensdag 18 juni 2014

Project Life Januari

Ja hoor, geloof dat ik nu wel officieel mag stellen dat ik verslaafd ben! Wat is Project Life verschrikkelijk leuk om te doen! Lekker tutten in die kleine vakjes, net alsof je mini kaartjes aan het maken bent

Begonnen met januari, alhoewel ik toen nog helemaal geen plannen had om een PL op te starten en dus ook eigenlijk geen foto's had van deze maand

Maar toen bedacht ik me dat ik in januari een make & take gegeven had in 't Scrap-Ateljeetje, om zo het nieuwe jaar creatief in te luiden

Omdat dit kleine vakjes zijn (+/- 5x5) heb ik de foto in 4-en gesneden

De volgende bladzijde bestaat uit iets grotere vakjes

Ook weer de foto's op maat gesneden, de journaling card komt uit een vel van October Afternoon, de tekst heb ik uitgestanst, de sierrand komt uit het stickervel van Echo Park en als finishing touch heb ik strass steentjes op de sneeuwsterretjes geplakt

Ook weer een detailfoto van de make & take en journaling geschreven in een tekstballonnetje van October Afternoon
Ik kan hier dus echt zo van genieten hè! Zo lekker relaxed om aan te werken en van al dat mooie papier word ik gewoon helemaal happy!

Dit is een sneakje van februari! Wordt vervolgd!

Gebruikte materialen: Album: October Afternoon / Papier: October Afternoon (diverse lijnen) / Stickervel: Echo Park Keepin' Cozy / Tickets&Tags: October Afternoon / Stempels: Noor! Design Warm Winter Wishes - Kalender / Knoopjes: Cute Buttons Tiny Snowflakes / Strass-steentjes: Papermania groot - klein / Bedel Snowflake / Alfabetstans: MFT Little Letters / Stans: Noor! Design IJskristal


Tot de volgende keer!

Elly

4 opmerkingen:

Eveline zei

Super leuk. Ik ben echt een fan van Project Life en zeker nu Stampin' Up! ook PL gaat verkopen is het nog leuker.
Eveline.

Annemiek zei

Heel erg leuk gemaakt Elly !
Ik volg je extra goed omdat ik natuurlijk ook een boek en bladen in dit formaat bij je gekocht heb .
Maar nog niet echt inspiratie heb in deze maten .
Er is een hoop mogelijk zie ik alweer , Supermooi !!
Groetjes , Annemiek

Carin zei

Ziet er mooi uit Elly, ik heb er zelf nog niet zoveel mee maar jouw bladen zien er erg leuk uit.
Ik blijf je volgen.

Groetjes Carin

Ellen zei

Ziet er echt wel heel gaaf uit! Geweldige papiertjes die je gebruikt hebt. Maak je dat nou in een speciaal album?
Fijne dag, Ellen