zondag 20 juli 2014

Boten-Boekje in een Kistje

Mijn mannen hebben een bootje, niet groot, maar je kunt er wel met z'n drietjes op slapen, en dat doen zij dan ook zo af en toe. Lekker varen naar leuk plaatsje zoals Kolhorn, of naar het Robbenoordbos, niet te ver, maar wel goed voor een echt wij-hebben-een mannen-weekend-gevoel

Het *Anchored* papier van Authentique is natuurlijk perfect voor dit onderwerp! Dus houten *doosje* erbij gezocht en chipboard op maat gesneden

Overige materialen erbij gezocht, met natuurlijk een ietwat stoer tintje, zoals touw, *kraft labels* en *maritieme* bedeltjes, het gevlochten touw om de rand van de deksel is overigens een staaltje van eigen huisvlijt

Details van kistje en voorkant album, het *bootje* is een gouwe ouwetje van Marianne Design, in het *flesje* zit een opgerold stukje papier alsof het een schatkaart is

Ook de *ankertjes* komen uit de oude doos, het *vlaggenlijntje* is vrij nieuw en is van Noor! Design

De grote kaartjes op het dessinvel heb ik gebruikt om pockets van te maken

De kleinere hebben superleuke teksten (de donkere vlek op de foto ligt overigens niet aan jullie ogen maar er zit gr^%^&*&&*$%$##@ een vlek op de lens die ik er niet meer af krijg!)

Ook de *stempels* van Eline weer voor de dag gehaald, want zeg nu zelf: alsof ze ervoor gemaakt zijn toch?!?

De opzet van het boekje heb ik met opzet vrij eenvoudig gehouden en krijgt rust door het herhalen van lay outs en materialen, zodat het een stoere uitstraling krijgt

De *meerpaal* en de *meeuw* zijn een nieuwe stans van Marianne Design en echt zo gaaf!

Ook deze kleine *bootjes* horen bij deze set, de bootjes heb ik allemaal gestanst van kraft karton en nog een keertje uit dessinpapier voor de zeilen

En nu maar hopen dat er gauw een kabeltje komt voor de externe harde schijf, zodat ik de foto's kan bestellen! Want jullie hebben vast begrepen dat op die witte plekken de foto's horen te komen!


Gisteren voor de komende 2 weken de deur van m'n winkel achter me dicht getrokken, even genieten van 2 weken vakantie! Nou zal er ook hard gebuffeld moeten worden, want er blijven zoveel klussen liggen waar ik normaal gesproken niet aan toe kom, maar ook dat is wel eens lekker!

Tot de volgende keer!
Elly

9 opmerkingen:

Cornelie zei

Mooi!! Knap om dan later pas de foto's te plaatsen!! Erg mooi vind ik het! Hou van dit stijltje!

Miranda V zei

Fan-tas-tisch! Wat een geweldig boekje met super leuke details. Dat zal een feestje worden om de foto's toe te voegen en het geheel helemaal af te zien. Fijne vakantie!

Anoniem zei

Wow, wat een werk, maar zo mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Carin zei

Gaaf boekje Elly, echt heel leuk gedaan. Mooi idee voor mijn volgende "zeilboekje" :)

Fijne vakantie, geniet ervan!

Groetjes Carin

Plony zei

Wat ziet het er allemaal superrrrr uit. Geweldig al die bij elkaar passende spulletjes....een pracht werkje. Fijne vakantieweken en ook al moet er van alles gebeuren...ook een beetje genieten hoor....Het is tenslotte zomer.
Groetjes van Plony

Ingrid Reyners zei

Ik heb het papierblokje ook liggen Elly, ik hou van deze stijl, jij hebt het super mooi gemaakt, het boekje al klaar, nu alleen nog foto's van je mannnen erin. Een hele fijne vakantie gewenst Elly, lekker genieten. Hartelijke groet Ingrid

Brendaxx zei

Wat prachtig! Ik wens jou een fijne vakantie!

Tineke van der Linden zei

Supermooi maritiem boekje in een dito doosje, geweldig mooi!
Groetjes Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit knap gemaakt Elly. Gaaf zoals het doosje en het boekje bij elkaar passen. De "strakke" vormgeving van het boekje past goed bij het maritieme thema vind ik, lekker stoer..en dan straks maar lekker foto's plakken ;)
Geniet ook van je vakantie, lieve groetjes Miranda