zaterdag 13 december 2014

December Daily Dag 5 t/m 8

Dag 5:
Pakjesavond!

Een driedubbele bladzijde die je naar rechts toe openklapt, met hier de kadootjes die ik kreeg (ovenschaal en rekenmachine annex notitieblokje)

1x opengeklapt

Journaling over pakjesavond

2x opengeklapt (je ziet nu 3 bladzijden naast elkaar)

De surprise die ik kreeg

 De enige roze kerstbal die de Sint voor me kon vinden, my first Christmas

Aan deze kant de surprise die ik maakte voor Bo


Dag 6:
Kerstfilms!

Eenvoudige bladzijde met kaart-tag in de pocket

Dag 7:
 De Kerstboom!

Het gedeelte waar "the tree" opstaat, kun je naar boven toe openklappen en dan komt de journaling en de foto met het hertje tevoorschijn

 Ook weer een pocket

Met daarin een kaart-tag van de kerstboom...

en de film waar we met de hele fam. naar toe zijn geweest

Dag 8: 
 Decoraties!

Als je het voorblad (met "decorations") naar boven toe openklapt zie je daar nog 2 bladzijden

met nog meer foto's en de journaling

Tot zover de DD, fijne week allemaal!

Liefs,
Elly

1 opmerking:

Scraptastisch zei

Of je het al niet druk genoeg hebt, waar haal je toch de tijd vandaan!!!
Wel super leuk Elly zo'n December daily en ik weet zeker dat het er in het echt nog leuker uit ziet!
Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie