donderdag 5 maart 2015

NDO: Beterschap!

Natuurlijk ben ik lekker verder aan de slag gegaan met het "hout"-blok voor de N(oor) D(emo)-O(chtend) met deze eenvoudige beterschapskaartjes

De stans met de pleister (en Beterschap) is wel zo'n moppie!

 Daar hou ik van: stansen + embossen + inkten = superleuk!

Stoere materialen erbij zoals kraft, ribbelkarton en touw

Hier het stansje weer een beetje anders gebruikt, ook 2x het hartje eruit geknipt

Gestanst uit distress cardstock zodat je het kunt doorschuren

Deze stempel is al wat ouder, maar tijdloos!

De nieuwste Noortjes! vind je *hier*
De ronde stempels vind je *hier*

Nog een fijne dag!

Liefs,
Elly

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een stoere look ik vindt ze superr leuk

Anoniem zei

Gaaf zijn de nieuwe noortjes...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Geweldig zijn deze stoere beterschapskaartjes! Vind de gebruikte materialen en kleuren helemaal super.

Karen zei

Helemaal toppie.met al de spulletjes die ik heb kan ik deze namaken.zo leuk.dank je voor het delen