woensdag 20 mei 2015

Dutch Dares Sketch 94 & Superleuk Nieuws!

Kreeg ik een tijdje terug de vraag of ik designer wilde worden bij de Dutch Dares... ha wat dacht je?!? Natuurlijk wilde ik dat! Heerlijk weer bezig zijn met scrappen, nu met een stok achter de deur!
Deze lay out is mijn eerste bijdrage, de foto's zijn van de 70e verjaardag van mijn moeder en wat het vrij bijzonder maakt: wij staan zelden samen op de foto!


Het is een lay out in lieve kleurtjes geworden


Ik gebruikte hiervoor de lijn Kiss Kiss van Crate, de bloemen zijn van Scrapberry's en Petaloo


De labels komen ook uit een die cut vel van deze zelfde lijn


Haha, ik hou wel van een beetje glitter en bling bling (en van roze en van kant en van hartjes...)!


Vinden jullie deze sketch nou ook zo superleuk (en geloof me: dat is hij!), neem dan eens een kijkje op het Dutch Dares blog voor meer info en doe gezellig mee! Wie weet wordt jij dan een keertje gast-designer of win je een leuke prijs!

Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly

Geen opmerkingen: