zondag 10 mei 2015

Project Life So Far!

Owww... wat vind ik het toch superleuk, dat PL-en! Heb eerst het weekendje weg eens afgemaakt, dat was in januari

Formaat album; 6x8 oftewel 15x20, er zitten ook "gewone"  bladzijden bij, waar je een lay out in kunt maken, deze is van October Afternoon

Zelf vind ik deze kleine vakjes echt geweldig, geeft zo'n lekker speels effect aan je bladzijdes, en natuurlijk niet schromen om je foto's gewoon doormidden te snijden!

Envelopje ertussen met wat overige foto's

Lekker spelen met je foto's!

De stickers zijn van Me & My Big Ideas, bijna een must have om je pagina's op te leuken!

Deze word-stickers zijn van Amy Tan, ook zal zo gaaf!

De bannertjes maakte ik gewoon zelf van een paar left-overs

En weer naar huis... de stempels zijn van Kelly Purkey/Hero Arts

Dit papier met bijpassende stickers is van Simple Stories, en ik wilde het aldoor al gebruiken, maar ja, geen sneeuw!

Tot de 31e januari!

Yeahhhhh!!! De winter-stans is van Sizzix en echt fantastisch, trouwens alle PL-stansen van hun!

Ook op de Noor! Demo-Ochtenden probeer ik iets van scrappen/pl te laten zien

Al die nieuwe leuke Tea-Time stansen en papiertjes kwamen nu goed van pas!

Zo superleuk die rand!

Voor de 16e verjaardag van m'n middelste gebruikte ik de At the Sea-papierlijn, die kleuren vind ik echt prachtig!

De rand Happy Birthday knipte ik doormidden en dat paste precies!

Verder gecombineerd met The Collectables Blue Bay van Kaisercraft en de Square Frames van MFT

De ballonnetjes zijn van Dutch Doobadoo, de bannertjes en sterretjes van Sizzix

Dat schattige papier van Papermania is perfect voor lente-dingetjes!

Stempels en veertjes zijn van Noor!, de letters van MFT

Owww... en dan nog dat cutie schaapje, die is van Joy!

So far, so good! Van de week hopelijk verder met april, en dan lig ik best lekker op schema!

Nog een fijne dag!

Liefs,
Elly

1 opmerking:

Miranda V zei

Wat een werk, maar wat een geweldig resultaat. Die kleine vakjes zijn inderdaad erg leuk en lekker speels. Je hebt voor alle pagina's zulk leuk papier gebruikt en de details overal zijn ook een feestje! Heerlijk dat je nu aardig op schema ligt én zoveel mooie pagina's hebt om door te bladeren.