woensdag 3 juni 2015

Dutch Dares #126: Hollandse Luchten / Kimya

Vandaag een combi van de Dutch Dares samen met de produkten van Kimya Verpakkingen


Thema van Juni is: Hollandse Luchten, en ja hoor net toen ik een dagje had om foto's te maken was het 1 grauw wolkendek, maar ja, dat is denk ik wel typisch Nederlands!


Ik combineerde allerlei labeltjes, kantjes en doilies met verschillende soorten papier


Wat knoopjes en knijpertjes...


... pailletjes...


en een leuk klein kraft envelopje en stickertjes...


De tekst stanste ik met de MFT-letters groot en klein, deze clasp gebruikte ik als stoer accent, in combinatie met lieflijk kant, dat dan weer wel!


En omdat ik zo lekker bezig was ook gelijk maar de 2e bladzijde erbij gemaakt, in Project Life-stijl


Ruimte voor journaling


en nog veel meer foto's (bij de Hema af laten drukken in instagram-formaat)


Een paar kaartjes uit m'n "verzamel"-bak erbij, nog wel wat opgepimpt natuurlijk!


En dan ziet het er zo uit in m'n album! De pijlenstempels op m'n lay out (onder en boven) zijn van Marianne Design, echt superleuk!!! Ik heb besloten dat ik ze allemaal wil, haha!

Voor alle gebruikte materialen van Kimya verwijs ik naar hun blog, maar uiteraard is er ook van alles bij 't Scrap-Ateljeetje te vinden! 

Enne... meedoen he, met deze uitdaging van de Dutch Dares, je kunt zelfs gekozen worden als gastdesigner of je kunt een leuk prijzenpakketje winnen!

Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly

4 opmerkingen:

Magda zei

Hele leuke creatie, prachtige foto's mooi verwerkt!!

Margot zei

Supermooi!

Carin zei

Ohh Elly, gaaf zo gecombineerd Lay-out / project life. Mooi gedaan!

Groetjes Carin

Yvonne F. zei

Prachtige lay out. De kleuren, de gebruikte materialen en de compositie kloppen helemaal....applausje voor jezelf.

gr.Yvonne