maandag 28 september 2015

Demo-Ochtend NaZomeren 10-09 # Noor Design

Tijdens de Demo-Ochtend van 10 september was er uiteraard ook het een en ander van Noor! Design te zien! Ik koos het prachtige *Baby*-papierblok in combinatie met de paarse vellen uit het kerst-blok *Happy Holidays*


De *Paddestoel* van Dutch Doobadoo leent zich er ook perfect voor om slingers mee te maken


De *letters* zijn van MFT, de *blaadjes* en *lieveheersbeestjes* van Noor, ik heb de slinger vrij simpel gehouden, maar als je wilt kun je je er natuurlijk helemaal mee laten gaan!


Eenvoudig kaartje, waarbij alle materialen goed uitkomen, ik heb de *blaadjes en paddestoeltjes* hier gebruikt. de paddestoeltjes heb ik uit 2 soorten papier gestanst, zodat je een verschillende kleur krijgt voor het hoedje en het stammetje, het hoedje heb ik bewerkt met distress inkt. De stempel komt uit de set *Autumn* en deze heb ik op bijna alle projectjes gebruikt! Echt supergaaf is die!


M'n lievelingskaartje! De *krans met blaadjes* vind ik echt zooo mooi! Vooral met de losse blaadjes er op en een *pareltje* als finishing touch!


Ja, en als je dan papier hebt met lieveheersbeestjes, dan hoort de rand met *lieveheersbeestjes* er natuurlijk ook bij, echt te schattig gewoon! Verder laagjes kant en lint gebruikt, plakparels en weer die te leuke stempels!


Dit setje *paddestoelen* is ook van Noor en hoorde natuurlijk ook thuis in deze serie! Ook hier weer gebruik gemaakt van de volgende stansen: *blaadjes*, *lieveheersbeestjes* en het *egeltje*
De bedeltjes die overal subtiel zijn gebruikt zijn overigens van *dit* setje van Marianne Design

Tot de volgende keer!

Elly

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is deze superleuk ! heel erg mooi gemaakt
grtjs,martina
x

By Neymes zei

Cogumelos Fofos,parabéns.Boa semana amiga.Valéria.