maandag 19 oktober 2015

Demo-Ochtend KerstMijmeringen 08-10 #Noor Design

Ook alweer zo'n superleuk blokje om mee te werken: *Be Merry* van Noor! Design, helemaal top dat er van die leuke postzegels en postcards inzitten!

Dit is het *Kerstklokje* van Dutch Doobadoo, de tekststempel *Merry Christmas* is van Noor!, net als de stans van de *Banner* en de *Sneeuwster*, de *nostalgische plaatjes* zijn van Studio Light. De tekst heb ik gestempeld met *Versa Mark* en daarna embossingpoeder *White* erover gestrooid en verhit met de *heattool*

Dit kaartje gemaakt met hetzelfde papier en een schattig plaatje uit hetzelfde vel van Studio Light en ook een *tekst* ge-embossed, maar nu met het prachtige nieuwe poeder van MBoss *Vintage Green*, dat geeft een mooi oudkoperen kleur, net als de bedeltjes van de *wantjes*

Jaaaa!!!! Hoe leuk is dit *doosje*!?! Ook weer van Dutch Doobadoo natuurlijk!

Ik gebruikte de *IJspegel-rand* en de *Klimop*- stansen, deze stanste ik uit het mooie witte *sneeuw-papier*

De overige figuurtjes komen uit het hele handige en leuke paper art vel *Kerstmis* van Dutch Doobadoo

Deze *Frames-met-ijspegeltjes* van Joy! Crafts waren/zijn een enorm succes, maar ze zijn dan ook onwijs gaaf om te gebruiken! Hier gebruikte ik beide maten, eentje op het plaatje en eentje met daarin de tekst. De tekst is hier ge-embossed met *Vintage Red*. De *sneeuwsterren* die ik hier gebruikte zijn van Crealies, de *hoekjes* zijn van metaal

Dit is een 15x10 kaartje, opgebouwd uit laagjes papier, eigenlijk heel eenvoudig. De ge-embossde *sneeuwsterren* en tekst (hier weer met Vintage Green) geven een chique tintje aan dit kaartje

En dan ga ik zo lekker aan de scrap voor de volgende uitdaging van de Dutch Dares, heerlijk!!!

Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly

Geen opmerkingen: