vrijdag 12 februari 2016

Demo-Ochtend 14-01: Valentijns Kaarten en Projectjes met American Crafts

Met dit superleuke papier van *Americain Crafts* heb ik een heel serietje gemaakt, gecombuineerd met de leuke embellishments van *Crate Paper*, kijk maar:

De grote *strik* is van Marianne Design

Schattig he, dat *vlaggenlijntje* van Lala Land!

Hier gebruikte ik de *harten*-serie van Marianne Design en ook de *harten*-stempel van Marianne

Ik stempelde met Versa Mark en bewerkte het daarna met goudkleurige embossingpoeder, de *banner* is ook van Marianne Design, de *stempel* van CraftEmotions

Superleuk en supereasy dit *Merci-doosje* van Dutch Doobadoo

Er kunnen er 4 in...

En dan een lekkere meiden kaart, echt zo leuk om te doen! Met de girly *plaatjes* van Noor Design maak je zo een hippe kaart! De lettertjes stanste ik uit goud glitterpapier voor een beetje bling!

En dit zijn onze moppies Boris en Freddie! Het *hartenboekje* is van Noor Design

De bladzijden:




En nee, de foto van Boris staat niet op z'n kop! Zo hangt hij dus gewoon over de bank heen, haha!



En met deze post stuur ik jullie een beetje liefde en warmte... wie weet wat aankomende zondag jullie nog zal brengen!

Fijn weekend allemaal!
Ellyh

6 opmerkingen:

cardsonly zei

ziet er weer super uit elly ! fijne valentijn maar denk dat dat wel goed komt met al die mooie creaties !

Cynthia van der Wilk zei

Wat lief allemaal zeg.

Marijke zei

Schitterend!!! stuk voor stuk prachtige romantische creaties!

Groetjes,
Marijke

Ellen zei

Wat een geweldige serie met heel veel rood, roze en liefde!

Carin zei

LIKE (Y)

Monique Liedtke zei

Wat een geweldige projecten!!! Geweldig!! Ik pin een paar van je kaarten hoor!!