zondag 4 september 2016

Demo-Dag 20-08: Christmas Cards Authentique Retro Christmas

Eindelijk hadden we weer eens een Demo-Dag bij 't Scrap-Ateljeetje! En het was weer ouderwets gezellig! Dit keer had ik de demo in een iets ander vaatje gegoten en wel in dat van een gratis make & take, en ik moet zeggen, dit is prima bevallen! Zo leuk om mensen zelf met de nieuwe spulletjes te laten werken en zeker als er mensen aanschuiven die in eerste instantie denken dat ze het niet kunnen en dan afloop helemaal blij zijn met het resultaat en verbaasd over hun eigen kunnen! 

Het eerste kaartje in de serie die ik maakte met het supergave kerstpapier van Authentique *Retro Christmas*

De *hulstblaadjes met besjes* zijn een stans van Marianne Design, het plaatje komt uit een vel die bij deze lijn hoort

En dit kaartje vonden een hoop mensen zo leuk, dat ik die ook gelijk als uitgangspunt heb gebruikt voor de kaartenworkshop van augustus

Lekker "fuzzy cutting" en verder eigenlijk een eenvoudig kaartje maar door te werken met laagjes en foam tape krijgt het toch de speelsigheid waar ik zo van hou!

Volgende keer de rest van deze serie!

P.s. de volgende Demo-Dag is gepland op 23 september, dus zet het alvast in je agenda! Het lijkt nog ver weg, maar time flies!

Nog een fijne zondag allemaal!

Lieve groetjes,
Elly

Geen opmerkingen: