dinsdag 8 november 2016

DT Kippers: Kerst-Kado-Doosje

Wat een waanzinnig, lief, schattig en makkelijk pillowboxje is de nieuwe stans van Marianne Design! Voor dit doosje gebruikte ik ook het nieuwe papier Apres Ski van Marianne


Eerst stanste ik het doosje uit kraftpapier, daarna nog een keertje uit dessinpapier. Daar maakte ik alle onderdeeltjes wat kleiner door met een potlood de binnenranden te tekenen en ze daarna uit te knippen. De rechte kanten sneed ik met een mesje iets kleiner

Zo krijg je dus allemaal losse onderdelen die net iets kleiner zijn dan het kraft

Ik bewerkte de randjes met witte structuurpasta en plakte ze op het kraftdoosje

Met Versamark en witte embossingpoeder stempelde ik de tekst, die komt uit een van de nieuwste setjes van Marianne Design, op een lief labeltje

Het strikje hoort bij de pillowbox-set en stanste ik uit vellum en emboste ik daarna, zodat het relief subtiel zichtbaar wordt


Als laatste de sterretjes uit dezelfde set gestanst, 1x uit wit wolvilt en 1x uit ribbelkarton. Zo heb je in een mum van tijd een heel eenvoudig maar toch schattig kadodoosje!

Neem ook eens een kijkje op het blog van Kippers!

Tot de volgende keer!
Lieve groetjes
Elly 

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
grtjs,martina
x