vrijdag 23 december 2016

12 Days Till Christmas - Day 11

Ik had even wat anders in gedachten voor vandaag, maar... fototoestel vergeten, dus even FB geraadpleegd en toen kon ik toch nog wat foto's vinden van m'n December Daily, nog laaaaaang niet af, maar de basis is klaar!Er zijn 3 workshop-groepen van geweest en ik moet zeggen: de meest prachtige albums heb ik voorbij zien komen! Wat vooral heel leuk was, was dat iedereen zijn eigen papier uit kon kiezen, dus er ontstond zo een enorme diversiteit

Het is een *kant-en-klaar* album van Graphic 45, waar wat PL bladzijdes aan toegevoegd zijn

Het papier is *Here Comes Santa Claus* van Doodlebug, zoals jullie gisteren misschien wel gelezen hebben, 1 van m'n lievelingslijntjes deze kerst

Het album heeft genoeg zakjes en pockets om je journaling in op te bergen en uiteraard voor elke dag ruimte voor een foto. Ik hoop 'em z.s.m. helemaal af te kunnen laten zien!

Tot morgen!

Be Happy, Be Creative!
Elly

Geen opmerkingen: