zaterdag 20 januari 2018

Christmas Lay Out


De laatste tijd weer lekker aan het scrappen geweest, dat is en blijft toch het heerlijkste om te doen! Kaartjes maken vind ik ook ontzettend leuk, maar als die foto's weer door je handen gaan... dan ga je gewoon weer even terug in de tijd en komen de herinneringen weer boven! Deze foto's zijn van nog niet zo lang geleden, van 1e kerstdag, maar ik geniet er nog steeds van als ik mijn 2 boys zo samen zie! Dat gebeurt n.l. ook zo vaak niet meer, sinds de oudste op kamers is gaan wonen. Hij bezorgde me bijna een rolling toen hij vlak voor kerst thuis kwam, hij dacht dat het weleens leuk zijn om al zijn haar er af te laten halen... oeps... maar ach het wende gauw en het is en blijft gewoon een lekker joch!


Deze lay out is gelift naar een voorbeeld van Paige Evans, vond het hart zo'n superleuk idee, eigenlijk heel simpel, maar kom er maar eens op!


Het papier is voornamelijk van Pinkfresh Studio, een lekker strak en stoer merk met toch wat schattige details

Het houten woord Family is van Freckled Fawn, die hebben echt te leuke spulletjes! Uiteraard alles verkrijgbaar bij 't Scrap-Ateljeetje!

Fijn weekend allemaal!

Elly

1 opmerking:

Lea Paige Matteo zei

Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}